الحلقه
الاولي من نور عيني
تذكير
بسيط للحلقة السابقة
موت
اهل بتول و دخولها غيبوبة
حزن
اسر عليها بشدة اعتراف اسر لنفسه بأنه يعشقها افاقة بتول من الغيبوبة ثم ذهابها الي
بيت اهلها حتي تمكث فيه بضعة ايام ذهاب اسر معها ليراعيها ثم ذهاب اسر للفلة لاحضار
ملابس له
ذهب
اسر الي عمله و انهاه ثم ذهب الي فيلته ليحضر الملابس و حينما دلف الي الحجرة وجد بتول
و كانت ترتدي هذا👇
و
كان تاركة لشعرها الطويل العنان و وضعت قليل من مساحيق التجميل كانت بتول فاتنة للغاية
ظل
اسر مصدوم فها هي حبيبته امامه في ابهي زينتها
افاق
اسر من شروده علي صوت بتول
بتول:اسر
عايزة اقولك علي حاجة
اسر
بحب:قولي
بتول
بخجل:انا بحبك يا اسر جدا و انا اكتشفت انك هتكون سندي و اماني
اسر
بفرحة:و انا يا بتول بعشقك مش بحبك بس انا اسف علي موضوع الرهان بس انا فعلا حبيتك
جدا و هموت لو انتي سيبتيتي
وضعت
بتول اصبعها علي فمه و قالت:بعد الشر عليك
قام
اسر بإحتضانها
و
عاشو بسعادة هل ستستمر هذه السعادة لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن
مر
عدة ايام و اسر و بتول يعيشون بسعادة
فيوم
عاد اسر من عمله و علي وجهه ابتسامة عريضة
بتول:حبيبي
انت جيت
اسر:اه
يا قلب حبيبك عاملة ايه
بتول:الحمد
الله فرحان ليه فرحني معاك
اسر:في
حد يقول لحد فرحان ليه
بتول:يعني
سيبت الجملة كلها و ركزت في فرحان ليه
ضحك
اسر:ههههههههه مش مهم يا ستي انا فرحان عشان هسافر انا و تولا لشهر العسل
بتول
بفرحة:بجد
اسر:اه
بجد يا تولا
بتول:هنسافر
فين
اسر:هنسافر
روما
قامت
بتول بإحتضانه
اسر:يلا
عشان نجهز الشنط
ذهب
كلا من اسر و بتول لتجهيز حقائب السفر
سافر
كلا من اسر و بتول
و
وصلو الي روما
اسر:
حمد الله علي السلامة يا قلبي
بتول:الله
يسلمك يا اسوري
اسر
بضحك:بقولك يا قلبي تقوليلي اسوري
بتول
بطريقة طفولية:لا مليث دحوة انت هتفضل طول عمرك اسوري
اسر:لا
لا لا بلاش دلع يا تولا دلوقتي ذهبو الي الفندق مر يومان و اسر و بتول يعيشون في سعادة
و
في يوم استيقظت بتول اثر لمس اسر لوجهاها
استيقظت
بتول و نظرت في عين اسر
اسر
بهيام:صباح الخير يا حبيبتي
ظلت
بتول تنظر في عين اسر الزرقاء و لم ترد عليه
اسر:
بتول حبيبتي انتي بتبصيلي كده ليه
بتول:ممكن
يا اسر اسألك سؤال
اسر:طبعا
اسألي
بتول:هي
ديه عينك الحقيقية و لا لنسيز
ضحك
اسر ثم قال:لا ديه عيني الحقيقية
بتول:عارف
عينك عاملة زي البحر لما بتتعصب بحس ان هي فيها موج و لما تبقي فرحان بحس اني بعوم
فيها
اسر:ده
انتي معجبة من زمان بقي
بتول:ههههههه
اسر:
بتول صحيح بقي انتي ديه عينك و لا لينسز
بتول
بضحك:ههههههههه بتردهالي يعني
اسر:لا
والله بجد اصل هي بتقلب اخضر يا عسلي
بتول:
لما بفرح اوي بتكون خضرا و لما اكون زعلانة بتكون الدرجة بين العسلي و الاخضر و لما
بكون عادية بتكون عسلي
اسر:ليه
يعني
بتول:هههههه
خلقة ربنا
احتضنها
اسر
في
مكان اخر في مصر تجلس شلة اسر القديمة
حازم:وحشتينا
يا هايدي
ساندي:اه
والله يا هايدي
هايدي:و
انتم اكتر والله صحيح فين اسر مجاش ليه
ساد
الصمت بينهم
هايدي:في
ايه يا جماعة بجد فين اسر
شريف:اسر
اتجوز و دلوقتي هو في شهر العسل دلوقتي
احمر
وجه هايدي بشدة من شدة الغضب:بتقول ايه....اتجوز لا لا لا مستحيل
ريم:اهدي
يا هايدي
هايدي:
اهدي ازاي هو مش عارف اني بحبو بقي اغيب شهرين اروح باريس ارجع الاقيه متجوز و الله
لاقلب عليه هو السنيورة بتاعته الترابيزة
ريم:هايدي
سيبك منه و متخربيش ما بينهم حرام
بقية
الشلة:احنا كمان بنتفق علي رأي ريم
نعود
الي روما
اسر:يلا
يا تولا البسي عشان ننزل نخرج
بتول
بفرح:هييييييييه
اسر:انا
بفسح بنت اختي معايا
بتول:رخم😝
اسر:هههههههههه
ذهبت
بتول و ارتدت هذا👇
و
ارتدت طرحة لونها اسود و لفتها علي هيئة لفة التربون
و
نزلو سويا
بتول:اسر
عايزة ايس كريم
اسر:قلت
بفسح بنت اختي محدش صدق
بتول:بليز
يا اسوري
اسر:عشان
اسوري بس هروح اجيب خليكي هنا لحد ما اجيب و اجي
ذهب
اسر بينما ظلت بتول مكانها لكن جذب انتباها وجود منظر رأئع فذهبت لتصوره و هي ذاهبة
اصدمت بشخص
الشخص:بتول
بتول:
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق